Vytvořit rychlou RFM (recency, frequency, monetary) analýzu není složité. Náročnější už je její vizualizace koncovým příjemcům. A s tím vám pomůže další má bezplatná „hračka“, kterou používám už řadu let. Jde o soubor se všemi hodnotami dosažitelného skóre (1-5), segmenty i doporučenou následnou aktivitou. Samotné číselné RFM segmenty čtenáři reportů nic neřeknou, takto jim jednoduše můžete zobrazit i názvy segmentů a vhodně je seřadit
| Score | Index | Segment | Description | Segment_CZ | Description_CZ |
|---|---|---|---|---|---|
| 555 | 1 | Champions | Bought recently, buy often and spend the most! | Šampioni | Nedávno nakoupili, nakupují často a utrácejí nejvíce. |
| 554 | 1 | Champions | Bought recently, buy often and spend the most! | Šampioni | Nedávno nakoupili, nakupují často a utrácejí nejvíce. |
| ... | ... | ... | ... | ... | ... |
| 111 | 11 | Lost customers | Lowest recency, frequency and monetary scores. | Ztracení zákazníci | Nejnižší skóre aktivity, frekvenci i útraty. |