Skip to content
Služby na míru Spolupráce O mně Reference Hotová řešení Kontakt
template_used: item

Vytvořit rychlou RFM (recency, frequency, monetary) analýzu není složité. Náročnější už je její vizualizace koncovým příjemcům. A s tím vám pomůže další má bezplatná „hračka“, kterou používám už řadu let. Jde o soubor se všemi hodnotami dosažitelného skóre (1-5), segmenty i doporučenou následnou aktivitou. Samotné číselné RFM segmenty čtenáři reportů nic neřeknou, takto jim jednoduše můžete zobrazit i názvy segmentů a vhodně je seřadit

Score Index Segment Description Segment_CZ Description_CZ
555 1 Champions Bought recently, buy often and spend the most! Šampioni Nedávno nakoupili, nakupují často a utrácejí nejvíce.
554 1 Champions Bought recently, buy often and spend the most! Šampioni Nedávno nakoupili, nakupují často a utrácejí nejvíce.
... ... ... ... ... ...
111 11 Lost customers Lowest recency, frequency and monetary scores. Ztracení zákazníci Nejnižší skóre aktivity, frekvenci i útraty.

Stáhnout databázi křestních jmen z GitHubu


Robert Junek

Robert Junek

BI konzultant a datový analytik

Pomáhám firmám proměnit data ve strategickou výhodu a jasný příběh pro vedení.

Spojme se